Vaatteet ja Vuosi vaihtoon

Iloiset helout 😊🎄✨️

HyvÀÀ Uutta vuotta 2023 đŸ„‚✨️

Miten meni Joulu? ja miten aijot uutta vuotta juhlistaa?.

TÀÀllĂ€ Jouluaaton ja joulupĂ€ivĂ€n olin töissĂ€ vielĂ€ hotellilla, kiirettĂ€hĂ€n sielĂ€ pukkasi.  Aattona pÀÀstiin valmiiseen joulupöytÀÀn, jonka ystĂ€vĂ€mme oli meille jĂ€rjestĂ€nyt. đŸ’•đŸ„° 


TapaninpĂ€ivĂ€nĂ€ oli vapaa ja eilen aloitin työt jo uudessa paikassa. Vihdoin olen Hoitaja. 

Uusi työpaikka on vaikuttanut nÀin parin pÀivÀn jÀlkeen super hyvÀltÀ.


Viihdyn ja nautin saada tehdĂ€ töitĂ€ ❤️.

Saan olla oma itseni ja saan tehdĂ€ sitĂ€ mistĂ€ tykkÀÀn. 

Työpaikka on siis Attendon vanhusten Palvelukoti. Se on tĂ€ssĂ€ ihan vieressĂ€,lyhyt työmatkakin. Itse myös ainakin koen,ettĂ€ minut on otettu hyvin vastaan uutena työntekijĂ€nĂ€. ihmiset kun on tÀÀllĂ€ edelleen avoimia, auttavaisia ja hyvĂ€ntuulisia.đŸ€— 



Vuosi vaihtuu tÀÀllĂ€ RovaniemellĂ€ varmasti lumisissa maisemissa. Eilen ja tĂ€nÀÀnkin sadellut lunta, pakkasta ei viidestĂ€ kymppiin enempÀÀ ole. 

Vuosi vaihtuu vapaalla, joten sitĂ€ en tiedĂ€ miten sitĂ€ juhlistaa vai katsooko vain kun muut juhlivat. TodennĂ€köisesti nyt ainakin kĂ€ydÀÀn kaupungin ilotulitus katsomassa. 

Mulla on tulevasta vuodesta hyvĂ€ kutina ja olen innolla ottamassa sen vastaan. Luulen ja olen melko varma,ettĂ€ Vuosi 2023 on paljonkin parempi kuin tĂ€mĂ€ vuosi. Siihen ei onneksi paljoa edes tarvita. 

TĂ€mĂ€n vuoden koho kohdat ovat itselle varmasti se, ettĂ€ irtisanouduin alkuvuodesta hoitajan töistĂ€ vallitsevan koronan takia, pÀÀdyin kokeilemaan jotain ihan uutta sekĂ€ se,ettĂ€ vihdoin sai jostain unelmasta kiinni ja nyt sitĂ€ tosiaan asuu tÀÀllĂ€ pohjoisessa porojen keskellĂ€ đŸ˜đŸ„°.

Isojen asioiden ÀÀressĂ€ on painittu tĂ€mĂ€ vuosi ja aion suurimmat painot tiputtaa ja mennĂ€ keveĂ€mpĂ€nĂ€ kohti uutta vuotta ❤️ 

MĂ€ olen tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ tosi iloinen 

✨️Ihanaa ja onnellista Uutta Vuotta 2023 ✨️

❤️- sisko

Kommentit

Suositut tekstit